VĂ INVIT INTR-O CĂLĂTORIE PRINTRE AROMELE ŞI CULORILE DIN FARFURII ŞI PAHARE !
Dar sunt "...ca acele călăuze care merg în fața ta dar nu întorc capul să vadă dacă îi urmezi".
BON VOYAGE !
ADRIANA

miercuri, 23 aprilie 2014

OBIECTE CU UMOR - dăunează grav plictiselii

Nu sunt o pasionată în a căuta tot felul de găselnițe, pe tot felul de site-uri. De regulă, ce caut găsesc în magazine. Și nici nu cred că cititorii mei, atâți câți sunt, nu se pot lăuda că am recomandat pe aici vreun site. Așa că, am privit cu circumspecție recomandarea unei prietene de a vizita unul anume.
Mai mult din politețe, l-am răsfoit.
Ei, bine, am avut una din cele mai plăcute surprize.
Ceva foarte proaspăt, foarte vesel, iradiind tinerețe din orice obiect. Pentru că, toate piesele prezentate aici sunt dintre cele pe care le folosim zilnic, sau aproape zilnic, obiecte pe care de multe ori le privim cu nepăsare sau indiferență datorită aspectului lor tern. De la obiecte pentru cei mici și foarte mici la cadouri pentru casă, gadgeturi, jocuri, totul este nou, creat cu multă imaginație și, mai ales, umor.



Cum ar arăta, de exemplu, o 
cină servită la lumina unui 
asemenea set ? Nu vă spun 
mai mult despre el dar, veti 
descoperi singuri că este o mare și plăcută surpriză. Din toate punctele de vedere. Și constructiv și, de ce nu, și finaciar. Pe lângă faptul că se poate constitui într-un frumos cadou, este foarte plăcut să-l cumperi așa, pentru plăcerea personala. Nu cred că este cineva care nu și-ar dori să fie înconjurat de lucruri frumoase! Și, dacă nu zilnic, măcar din când în când ne putem face câte o asemenea bucurie! 
Pentru că, bina-a-zis cine-a zis :
 Pana la urma, nu conteaza atat ceea ce e in farfurie, cat atmosfera creata.

cu
Și dacă, la o asemenea lumină se adaugații un platou pentru servirea brânzeturilor, rezultatul nu poate fi decât unul fără greș Ba, mai mult, admirativ- aplaudat!
La brânzeturi merge asociat un vin bun.
Evident, nu puteam să trec 
fără să caut articole care se 
adresează celor care știu să aprecieze și să se bucure de bucuria vinului. Vinul servit cu dichis și, in același timp,  umor. Elegant dar, mai puțin convențional. Paharul și decantorul m-au făcut să zâmbesc dar să realizez că totul e făcut "cu cap" și respectând toate pretențiile.




Nici cei mai mici nu au fost uitați, nici neglijați. Farfurie cu poveste de iarnă.
Și, chiar un mic mofturos nu 
va putea refuza porția de 
mâncare când este servită 
dintr-o farfurie care i se 
adresează, atât prin format, 
dimensiune cât și ca poveste 
și amintire de iarnă.


Mie, personal, mi-a plăcut ce am văzut. Și chiar mi-aș dori 

să am ce am văzut. Și să fac celor dragi astfel de cadouri. 

Pentru că, un cadou, așa cum spune Angela Stan- expert in 

cadouri - și eu sunt de acord cu dominia sa:

„Am invatat ca un cadou aduce satisfactie atat celui care il primeste, dar si celui care il ofera. Obiectele inedite creeaza incantare si un grad de certitudine mai mare ca vei surprinde, ca nu vei gresi, ca este unic. Cadourile Mindblower sunt  produse care te bucura, te destind, deschid comunicarea si aduc satisfactie imediata. Viata e prea frumoasa ca sa fie plictisitoare, iar produsele de pe  Mindblower.ro au capacitatea de a aminti acest adevar. Chiar si in cele mai banale lucruri poti gasi o umbra de umor, fantrezie si inedit.”

Și, dacă am reușit să vă stârnesc interesul, vă las pe dvs. să 

vă faceți singuri o părere și să admirați mai mult pe 

www.mindblower.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu