VĂ INVIT INTR-O CĂLĂTORIE PRINTRE AROMELE ŞI CULORILE DIN FARFURII ŞI PAHARE !
Dar sunt "...ca acele călăuze care merg în fața ta dar nu întorc capul să vadă dacă îi urmezi".
BON VOYAGE !
ADRIANA

luni, 8 februarie 2016

Cuvinte cheie: ALIRA - LITTLE TEXAS - IASI

Prima luna a noului an m-a gasit, cum era si normal, alaturi de recenta, marea mea dragoste, Iasi.
Asteptam momentul inca de anul trecut cand, cu ocazia Cercului de Feteasca Neagra desfasurat tot la Iasi, primisem invitatia pentru primul eveniment al anului urmator.
Toate  bune si frumoase si aparent nimic neobisnuit.
Drumurile mele in zona, de anul trecut  m-au obisnuit cu ideea ca Moldova - Iasiul in special- este o mare comunitate unde vinul este apreciat. Si, cand spun asta ma refer la  superioara apreciere, nu la ce se vehiculeaza in mod normal despre moldoveni de..... din totdeauna.
M-am simtit totdeauna foarte bine la Iasi ! Oameni de o factura speciala - cel putin cei pe care i-am intalnit eu - locuri de cazare care, parca se-ntrec in a demonstra ca ospitalitatea moldoveneasca nu este numai o definitie abstract-turistica. Despre Iasi ca oras? Cei care nu l-au vazut decat la, asa zisele, stiri de televiziune sa se abtina de la comentarii !
Revenind la evenimentul lunii ianuarie.

La restaurantul "LITTLE TEXAS" urma sa aibe loc , asa cum mentiona invitatia, la momentul respectiv,
"Un eveniment inedit, ce reunește opt crame consacrate și doi distribuitori de vinuri internaționale, pentru lansarea noii cărți de vinuri Little Texas. 
Asa cum se vede, numai lume buna !
Acum...exista o mica 
problema: cand fusesem
 ultima data la Iasi, nu stiu
 cum s-a facut, cum s-a dres
 dar m-am intors usor 
dezamagita. Se prea poate
 ca oboseala anului deosebit 
de incarcat sa-si fi spus 
cuvantul si sa nu fi analizat eu, foarte bine, 
circumstantele. Dar, nu pot
 spune ca m-am intors deosebit de incantata ! In materie de
 cazare, macar, am fost mai mult decat dezamagita !
Asa ca m-am dus destul de circumspecta la cel de la "Little 
Texas" in pofida asigurarilor primite ca totul va fi cat se poate de ok! Aha ! "Cat se poate!" Ia sa vedem "cat se poate"!?
Si am vazut !!!

Desfasurat intr-un spatiu mai mult decat generos si bine
 organizat, chiar in cadrul complexului de la "Little Texas"-
 pentru ca se poate numi asa- ineditul eveniment a fost un 
succes ! Si pentru invitati si pentru gazde !
Cramele prezente au avut posibilitatea sa-si prezinte vinurile
 in conditii deosebite. Si cand spun "deosebite" nu ma joc "de-a cuvintele!" 
Invitatii, mai bine de 200 de persoane, marea majoritate formata din oameni de afaceri, profesori universitari din domeniu vie si vinului, patroni de localuri sau magazine exclusiviste,  s-au putut bucura de o prezentare-degustare a vinurilor intr-un cadru absolut profesionist pregatit.
Nu inghesuiala specifica unor asemenea evenimente, inghesuiala care atrage dupa sine caldura si zgomotul, care, la randul lor, afecteaza grozav atmosfera unei prezentari civilizate. Si asta, asa cum am spus, la o prezenta de mai bine de 200 de persoane !
Fiecare crama a avut standul ei de prezentare, foarte bine organizat, nu ne-am "calcat pe bataturi", nu ne-am suflat in ceafa unii, altora. Spatiul salii de prezentare, mai mult decat generos, a facut posibil asa ceva. Inca de la intrare vizitatorul avea o privire de ansamblu asupra intregii "expozitii". Intr-o sala alaturata celei de prezentare, invitatii au avut la dispozitie preparate culinare pe care le puteau asocia, foarte usor, cu vinurile pe care vroiau sa le cunoasca. Un personal de deservire calificat si foarte atent la detalii a facut ca grijile si emotia paharelor insuficiente sau a sticlelor nedesfacute sa nu existe. Si, dupa umila-mi parere, conteaza foarte mult !!! Cel care sustine o prezentare si trebuie sa fie atent la public si informatiile pe care le da, nu trebuie sa fie stresat si de grija paharelor sau a sticlelor care nu sunt desfacute sau nu au fost tinute in conditii corespunzatoare pana la inceperea prezenatarii ! Ori, aici, la "Little Texas, totul a fost impecabil.

Nu am participat la foarte multe evenimente de acest gen dar, din ce-am am vazut, pana acum cel putin, ceea ce s-a intamplat la "Little Texas" a depasit toate asteptarile mele! Impresia foarte buna se poate sa fi fost influentata si de succesul de care s-au bucurat vinurile ALIRA. Nu au fost prezente decat cateva etichete, adica cele selectionate de organizator pentru a fi incluse in meniul restaurantului: ALIRA CONCORDIA 2012, ALIRA CABERNET SAUVIGNON 2010, ALIRA CUVEE RED CLIFF 2010 si, evident nu putea lipsi ALIRA FETEASCA NEAGRA -GRAND VIN 2011.

Vorbeam la inceputul articolului despre calitatea celor care au fost prezenti la degustare. Ei bine, m-am bucurat grozav sa NU intalnesc publicul venit de dragul bifarii unui eveniment monden! Parca invitatii au fost alesi "pe spranceana" !!! Numai oameni care stiau foarte clar de ce sunt acolo, nu veniti acolo sa croseteze barfa subtire si sa bea vinul "ideal"; bun, mult si gratis!
NU ! Stiau foarte bine cu ce au de-a-face ! Cei care nu cunosteau ALIRA, au avut ocazia sa o-ntalneasca si sa o aprecieze ca atare ! Nu vreau sa fac, neaparat, caz de succesul repurtat dar daca eu nu am reusit sa fac mai mult de trei fotografii chinuite ( restul apartin organizatorului) si timp de 4 ore nu am reusit sa ies la o tigara.... deja am spus tot ! (prietenii stiu de ce! ) 
Si asta in conditiile in care au fost prezente crame, poate, mult mai cunoscute in zona ! Evident, revelatiile au fost ALIRA - FETEASCA NEAGRA -GRAND VIN 2011 si mai tanarul ALIRA CONCORDIA 2012.

Daca m-am obisnuit ca cele doua etichete sa fie vedetele serii oriunde le-as prezenta, pentru cunoscatori sau nu, aici, la Little Texas, au fost analizate si apreciate toate etichetel !
Da ! Corect ! Si noutatea intalnirii a contribuit poate la succesul serii dar, majoritatea celor care vizitau standul, o faceau la recomandarea celor care deja il vizitasera ! Si asta-i bine ! E foarte bine ! 
Personal, ma simteam foarte magulita cand auzeam ca cineva vrea sa deguste unul din vinurile noastre fiindu-i recomandat de altcineva, persoana care, poate, nici macar nu era prezenta in acea seara la Little Texas ! 


Dupa a mea parere a fost unul din acele evenimente "stylish" - ca sa ma exprim adecvat la denumirea si atmosfera localului !
Nu am spus nimic si nu o voi face detaliat, despre cazare.
Desi am fost de multe ori la Iasi si, la recomandarea prietenilor, am avut parte numai de surprize dintre cele mai placute, ultima oara, am dat chix ! Si asta, la alegerea mea, nici macar nu pot da vina pe cineva !
Auzindu-mi patania, Cristi Iliuta, mi-a recomandat cazarea de la "Little Texas" cu mentiunea ca, odata cazata acolo, nu voi mai alege altceva. 
Nu spun mai multe: spun ca a avut dreptate !
Vreti sa va convingeti?
Vi-l recomand !






Un comentariu:

  1. Modus Vivendi Men T-Shirts - Are you looking for affordable and high quality men wears online? We offer Modus Vivendi Men’s Wear, Modus Vivendi Shorts for Men, Modus Vivendi Athletics Wears for Men, Modus Vivendi Athletics wears and Modus Vivendi Men’s Jockstraps at affordable price with free shipping.

    RăspundețiȘtergere