VĂ INVIT INTR-O CĂLĂTORIE PRINTRE AROMELE ŞI CULORILE DIN FARFURII ŞI PAHARE !
Dar sunt "...ca acele călăuze care merg în fața ta dar nu întorc capul să vadă dacă îi urmezi".
BON VOYAGE !
ADRIANA

luni, 2 aprilie 2012

GOODWINE DE PRIMĂVARĂ ( aşa cum l-am văzut eu)

Aş fi vrut ca acest articol să fie, dacă nu  explicit, măcar mai explicativ. 
Dar realizez că nu pot cuprinde dintr-o suflare tot ! Ce am văzut, ce mi-a plăcut chiar numai în cele aproximativ două zile cît m-am plimbat printre standuri. Cît mi-a permis o nesuferită de gripă care se ţinea scai de mine încă de la Cîmpulung. Cu ea am venit la Bucureşti, cu ea m-am întors acasă! Nu las nimic pe drum!
Aşa că, oi zice şi eu cum se zice: o fotografie face cît o mie de cuvinte ! Ei, să nu exgerăm ! Promit să revin cu păreri personale despre mai toate noutăţile! Că, au fost! Multe şi bune!
Un bob zăbavă, să pun ordine-n idei!
Că-n poze nu am reuşit! Încă!


























Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu